29 mar. 2008

Leapsa cu blogu´

Ii datorez lui Alex un raspuns la leapsa de pe blog-ul lui. Regulile jocului sunt cam asa:
1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Gaseste a 5-a propozitie/fraza.
4. Posteaza pe blog textul urmatoarelor 4 propozitii/fraze.
5. Nu îndrazni sa scotocesti prin rafturi dupa cartea aceea foarte deosebita sau “intelectuala”.
6. Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni.

Pe Alex il ascult intotdeauna pentru ca stie sa comunice si-mi place blogul lui foarte mult. Asa ca m-am uitat panicata in jur, cartile sunt in birou, eu eram in camera de zi, inconjurata de caietele cu notitele de lucru (complet irelevante), revista "Lufthansa magazine" si alte chestii pe care le colectionez in ideea ca o sa le citesc candva. Totusi langa mine era si un teanc cu carticele - cea mai apropiata fiind "The Inner Game of Tennis", de W. Timothy Gallway, despre cum sa-ti exersezi gandirea pentru a deveni campion in tenis si nu numai. Iata paragraful de la pagina cu pricina:

"It is said that all great things are achieved by great effort. Although I believe that is true, it is not necessarily true that all great effort leads to greatness. A very wise person once told me, "When it comes to overcoming obstacles, there are three kinds of people. The first kind sees most obstacles as insurmountable and walks away."

Ce sa fac, nu pot sa ma opresc aici. Toata lumea o sa ma intrebe care-s ailalti doi.

"The second kind sees an obstacle and says, I can overcome it, and starts to dig under, climb over, or blast through it. The third type of person, before deciding to overcome the obstacle, tries to find a viewpoint where what is on the other side of the obstacle can be seen. Then, only if the reward is worth the effort, does he attempt to overcome the obstacle."

Pfui, am avut noroc. Ce ma faceam daca deasupra era cartea de bucate sau cea despre masaj?

Dau si eu mai departe catre La un ceai - e singurul blog prieten pe care-l am, alaturi de cel al lui Alex. Sper ca persoana visurilor mele o sa ma pupe totusi in urmatoarele 6 ore, chiar daca am rupt lantul si am trimis numai la unul mai departe..

4 comentarii:

Cristina spunea...

Hey, Oli, multumim de leapsa. Acum chiar va trebui sa reinviem La un ceai - si noi am fost acuzati in public ca am parasit blogul. :)

Olivia spunea...

Mi-au placut pozele cu ursuletii-caini din penultimul post :-)
Spor la leapsa, ia sa vedem ce carti aveti prin jur.
Poate ca La un ceai n-a fost prea activ, dar www.Adelle.ro e in mare forma - bravo! Imi induci o mare pofta de shopping on-line, ceea ce e un mare pericol pentru orice fata.
Aici in Germania am descoperit Otto.de, si am rasfoit ca vrajita ore intregi printre diverse hainutze si accesorii, le-am pus in cos, le-am sters, le-am pus iarasi, in final am cumparat o rochie de proba.
Parca e mult mai usor cu shoppingul on-line, esti la un click distanta de a adauga marfa in cos, stand acasa in fotoliu.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Cristina spunea...

Ma bucur ca ti-au placut pozele. Azi sau maine voi pune poze cu alti 2 ursuleti :) Am castrat 8 cateluse si ar trebui ca astia sa fie ultimii ursuleti carora voi incerca sa le gasesc o casuta.
Inca nu am raspuns la leapsa, scuze, dar sa stii ca nu am uitat.